16.08.2013

Udany dzień

Hejka kochani
Mój dzisiejszy dzień był świetny najpier pojechalismy po ciocie do pracy ( ok 13 konczyła ) . Było super . Przed odebraniem jej byliśmy w Polskim sklepie bo jutro impreza . Cioci urodziny odprawiamy . Mama piekla ciasto . Miodownik ♥ . Po tym jak odebralismy ciocie to do domu . W domu sobie poleniuchowalismy a ok. 16 ja , mama i ciocia pojechalysmy na Camden . A tam oczywiscie male zakupy ( kupilam sobie a w zasadzie to ciocia mi kupila torebke , portfel , herbate angielska , dlugopisy , pocztowki , magnes i takie pierdoly , bedzie film ) . Niestety zdjęć wm nie pokaze bo straszliwie dlugo mi sie zdjeciz na tableta laduja . Teraz oglądamy filmy i rozmawiamy . Siedzieliśmy sobie wczesniej na ogródku i rozmawialismy . Tutaj w Londynie mieszka moja ciocia razem z mężem i wujek ( rodzenstwo mamy ) . No nic ja juz koncze do posta . Buziaki ♥

Inna

10 komentarzy:

  1. No to rzeczywiście udany dzień miałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście dodajemy! Fantastyczny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie miałaś :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym cieście, co Twoja mama robiła. :o
    Słuchaj, to może lepiej ty napisz na mój email, okej? modaprzemijastylpozostaje@interia.pl
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, zajefajny miałaś dzień :)
    A ja kibluję w domu, gdy reszta pojechała do aquaparku (głupi okres!) z książką i blogiem. No cóż pozdrawiam ~ rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no to fajnie, że się dobrze bawisz :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tak spędzanego czasu! c:

    OdpowiedzUsuń
  8. To super że spędzasz fajnie czas. :>>>
    http://jullie-julllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w mojej akcji "obserwowanie za obserwowanie". Właśnie odpowiedziałam na twoją obserwację.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)