10.08.2013

Trochę muzyki

Hejka kochani dzisiaj od razu chcę zacząć posta od muzyki :
Jest to piosenka w której się zakochałam , głównie dla tego że jest świetnie wykonana przez GLEE <3
Dzisiejszy post będzie inny bo będzie on głównie muzyczny , a to dla tego że od rana słucham muzyki . To mi dodaje takiego pałera że masakra  :)
Łapcie piosenka od której właśnie zaczęła się moja muzyczna sobota ( tym razem każda piosenka w wykonaniu mojego kochanego GLEE <3 )
Wczoraj skończyłam czytać Ja, potępiona , a dzisiaj mam zamiar zacząć :
Książka pożyczona od Dru ( http://www.dru-life.blogspot.com/ ) . W sumie to już zaczęłam czytać . Przeczytałam pierwszą stronę :) Oczywiście gdy czytałam nie mogło zabraknąć muzyki :
Wiem że może się to wam wydawać dziwne tyle muzyki ale ja kocham muzykę . Jeszcze kiedy śpiewa ją obsada Glee to jestem w siódmy niebie <3
Już was nie zanudzam tylko zostawiam ostatnią piosenkę którą oni sami napisali ( w serialu ) i powiem wam szczerze że bardzo mi się podoba , jak komuś się spodoba to radzę poszukać tekstu bo jest świetny <3
Buziaki kochani
Do posta INNA <3

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog i ciekawy post :) Podoba mi się Twój blog i już obserwuję! :) Zapraszam tez do mnie, moze akurat zainteresuje cię tematyka mojego bloga :)

    slashuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, chętnie posłucham tych piosenek:) słyszałąm,że ta książka jest świetna!! Sama chciałabym ją przeczytać. super blog.
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    zapraszam do mnie na konkurs
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog : )
    Fajnie piszesz.
    Zapraszam do mnie : http://tula-tulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się słuchało :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza piosenka jest naprawdę cudowna! Ja z Glee lubię, jak bodajże Puck śpiewa "Sweet Caroline".

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłe dla ucha :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne piosenki ;d

    zapraszam do mnie

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne piosenki, ale nie w moim stylu :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe piosenki c:
    Książę polecam z całego serca :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego czytania. "Ja, potępiona" - ciekawy tytuł!
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję <3
    piosenki świetne, uwielbiam glee! : )

    ____________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dla mnie ta muzyka, ale masz fajnego bloga. :)


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też kocham GLEE!

    szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Glee nie oglądam, ale czasem lubię posłuchać ich coverów (niektóre według mnie są nawet lepsze od oryginałów - ostatnio bardzo mi się spodobał ich cover piosenki 'Give your heart a break' ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. CZY MOGŁĄBYŚ WEJŚĆ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html#comment-form I KLIKNĄĆ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU? PROSZĘ O POMOC. JEŚLI POMOŻESZ TO BARDZO DZIĘKUJĘ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te piosenki

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Glee , Santana ma śliczny głos <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo interesującego bloga, dodaje do obserwacji by być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)