30.07.2013

Przepraszam

Hejka kochani , od razu pisze że filmiku nie wstawię z własnej woli ale po prostu z braku czasu . Miałam na prawdę szczere chęci i chciałam ale kanał murze jednak reaktywować dopiero w sierpniu .
Dzisiaj o 11.30 spotkałam się z moim kolegą , było pare śmiesznych sytuacji , a jedna z nich to to że zaspał. Teraz piszę posta i robie sobie obiad a o 14.29 jadę na rehabilitację. Dziękuje za wszystkie komentarzyk pod poprzednim postem , na wasze blogi wejdę jak wrócę z rehabilitacji . Jutro jadę do taty i nie wiem czy pojawi się jakiś post do poniedziałku . Zobaczę ale nic nie obiecuję .
Najlepsze w jeżdżeniu do Mikołowa jest to że mogę sobie poczytać książkę <3
Teraz akurat czytam :
Ok. 3 sierpnia pojawi się już na 100 % recenzja Wybranych a ok. 7 recenzja Z INNEJ BAJKI


To wszystko ode mnie na dziś :*

PIOSENKA NA DZIŚ :
INNA :*

9 komentarzy:

  1. Hej ;) Książka zapewne super, jeszcze jej nie czytałam, ale mogę powiedzieć, że inne książki Judi są wspaniałe. Na razie przeczytałam 5 tytułów i wcale nie mam dosyć. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny klip i piosenka *.*

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ksiazki :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę piosenkę :) Ja nie kojarzę tej książki, ale czekam na recenzję :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jestem bardzo ciekawa tej książki, z niecierpliwością czekam na recenzję. Chciałabym ją kupić po powrocie do Polski, przekonam się czy warto :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołów - blisko ode mnie. Czekam na recenzję c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowała mnie ta książka :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna piosenka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)