22.07.2013

Już w kochanym domeczku

Hejka kochani , miałam wielką nadzieje że uda mi się posta napisać jeszcze wczoraj ale do domu wróciłam o 23.30 i byłam padnięta więc sobie odpuściłam .
Od czego by tu zacząć , może od tego że to było konkretne przemiłe zadupie . Najbardziej wkurzającą tam, rzeczą nie było to że spaliśmy w namiotach na niewygodnych kanadyjkach czy że zawsze w nocy było zimno tylko to że ta, nie było luster . Za to plusem było to że tam jest strasznie spokojnie .Była też ładna okolica ( same lasy i zalew ) i wycieczka do Bydgoszczy . Wycieczka była super . Byliśmy w muzeum mydła i ogólnie fajnie ją spędziliśmy . Za to jak byliśmy na pod obozie to nie było ani chwili wolnego . Poznałam fajnych ludzi i ogólnie teraz już nie żałuje że pojechałam ale mimo wszystko ciesze się już jestem w domku .
Dzisiejszy dzień będzie polegał głownie na leniuchowaniu . Jutro wstawię zdjęcia z pamiątkami z Bydgoszczy ale co do zdjęć z obozu to nie wiem bo ja swojego aparatu nie brałam . Tak jak wcześniej pisałam nie było tam ani chwili wolnego czasu i dla tego nie przeczytałam książki ale mam dla was jeszcze jedną recenzję do nakręcenia  więc filmiku spodziewajcie się w środę .
A tutaj macie mój ostatni filmik :
Postaram się dzisiaj dodaj jeszcze jednego posta :)
Piosenka na dziś :
Cytat :
Każdy kiedyś będzie musiał wybrać pomiędzy dwoma różnymi rzeczami .
Blogi na dziś ;
http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/
http://www.dru-life.blogspot.com/
http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

Pozdrawiam was kochani :*
INNA

12 komentarzy:

  1. No to dobrze, że nie było aż tak źle :) A co to za muzeum mydła???

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu przeczytać kosogłosa bo skończyłam na 2 książce i jakoś o tym zapomniałam. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog! :))


    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu u ciebie ;)
    zapraszam : www.pieknekosmetyki.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, pozytywnie ;)

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W domu najlepiej <3
    Pozdrawiam, Adrian .

    OdpowiedzUsuń
  7. Też właśnie wróciłam z obozu, ale jutro jadę na spływ kajakowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym pojechać nad takie zadupie, gdzie naokoło lasy i zalewy xdd.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie wypady :) Nawet brak luster by mi nie przeszkadzał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rezenzja :)I uroczy blog :3
    POZDRAWIAM !!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  12. To była super recenzja ale ona już była w jednym z postów

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)