19.06.2013

Przepraszam ale nie umiem być idealna

Tytuł posta jest taki ponieważ wile ludzi myśli że kiedyś się zmienię i dla wszystkich będę idealna
No niestety muszę ich rozczarować ja tak nie potrafię być , mało tego ja taka być nie chce
Moim zdaniem  być idealnym , perfekcyjny i w ogóle nie jest dobre 
A poza tym nikomu to nie wychodzi i nie  wyjdzie
Można starać się dopasować do jednej osoby ale nie do wszystkich
Uwierzcie nie warto , trzeba być sobą w każdym momencie swojego życia :)
 Po prostu nie warto być idealnym
No nic to takie odniesienie to tytułu posta które chciałam poruszyć bo uważam że Ci ludzie którzy chcą być perfekcyjni we wszystkim i dla wszystkich nie są warci nic
A u mnie szczerze mówiąc nudy :P
Nic się nie dzieje , pisze dla was 2 rozdział i dziękuje za te wszystkie miłe komentarze i za tego szczerego hejta mimo że go usunęłam
PS.Paula bo tak sie podpisał anonim wezmę  to sb do serca ale tak szczerze wisi mi to , nie wszystkim musi się podobać to co pisze ale gratuluje odwagi za podpisanie się ;)

Blogi na dziś :
http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/
http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/
http://itsmyrealylife.blogspot.com/
Cytat na dziś :
Kochany pamiętniku, dziś będzie inaczej. Musi być. I wszyscy mi uwierzą. Będę mówić: „W porządku, dzięki. Czuję się lepiej”. Już nie będę smutną sierotką. Zacznę od zera, zostanę kimś nowym. I przetrwam.
Piosenka na dziś :
  
Z BOKU JEST ANKIETA DAWAJCIE ODPOWIEDZI :)

INNA

20 komentarzy:

  1. Ja nie jestem perfekcyjna i raczej nigdy nie będę. Jestem osobą GRUBĄ i wiele osób się ze mnie nabija i mówią WEŹ SCHUDNIJ jak to by było takie proste!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to jest śmieszne, jeśli ktoś dla kogoś ma się zmieniać. Trzeba akceptować siebie takich jakimi nie jesteśmy. Nie ma ideałów i nigdy nie będzie.. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy bym się dla kogoś nie zmieniła. Uważam, że powinno się zaakceptować osobę taką jaka jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie jest idealny i nigdy nie będzie. Nie ma się co zmieniać na czyjeś zawołanie!
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga i zostaniesz na dłużej :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Uświadomiłaś mi, że wcale nie muszę się dla nikogo zmieniać, chociaż w to nie wierzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu bądź sobą i wtedy jesteś najśliczniejsza i najfajniejsza :DD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie za to napisałaś tą notkę <5> za słowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma ideałów i bardzo dobrze. Bo czym mógłby zaskoczyć nas perfekcyjny, nieskazitelny, idealny świat? A poza tym nierealne jest bycie dobrym we wszystkim.
    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem. Każdy chce być idealny, żeby podobać się innym, ale to jest niemożliwe! Nie ma takich ludzi :) Lubię tę piosenkę.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. odpowiedziałam w ankiecie ;)
    Dziękuję za komentarz , moze obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. nikt nie jest idealny ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnych nie lubimy, bo im ciągle czegoś zazdrościmy- znam to. Ale nie lubię twierdzenia, że "ja nie jestem idealna, nie wymagajcie tego odemnie, bo jestem sobą". A gdzie doskonalenie siebie? Dążenia do lepszego? Najłatwiej powiedzieć "taka jestem" i zamknąć się w swoim kokonie. Sama tak robię więc najlepiej widzę skutki. Kochani ludzie, nie rzucajmy banałami tylko zdejmijmy okulary i spójrzmy na świat szerzej, bo jedno słowo wywołuję grad innych słów, którymi też trzeba się zajać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Swieeeeetnie powiedziane <3
    Genialny blog i bardzo fajny post <3

    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujący blog jest cudowny codziennie wchodze na niego weraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Dziękuję, ja również dodam do obserwowanych. Co do postu... myślę, że ludzie, którzy starają się być idealni, zwyczajnie mają dużo kompleksów. Poza tym ideały nie istnieją. Dla mnie perfekcyjny jest chłopak, który jest szczery, ma szalone pomysły, dystans do siebie i świata, ubiera się w sposób który większość osób w tych czasach określa słowem "pedalski". Dla innej osoby ideałem będzie spokojny chłopak, który skupia się na nauce. Dla mnie idealna jest moja pełna wad przyjaciółka, a są ludzie, którzy jej nie lubią. Ideałów nie ma :)
    A co do Twojej książki. Tylko nie potraktuj tego jak hejta a szczerą opinię :) Będę miła.
    Chyba jeszcze nie wiesz na czym dokładnie polega pisanie książki. Powinnaś trochę poczytać na ten temat. Ja całkiem niedawno natrafiłam na ciekawe forum pisarskie, które zaraz Ci polecę :) Naprawę otworzyło mi to oczy, zdałam sobie sprawę z tego, że moim wcześniejszym tekstom wiele brakowało. Talent to jedno, ale trzeba jeszcze duużo pracować. Jak na razie Twój styl jest dość prosty ( nie mówię, że zły, zwyczajnie prosty, ale to się wyrabia przy pisaniu). Sama ciągle się uczę. Lepiej określić to słowem opowiadanie :) Właśnie na opowiadaniach człowiek się uczy :) Więc pisz, pisz i pisz, ale może najpierw będziesz chciała odwiedzić to forum? :) Jeśli tak to możesz mi napisać w komentarzu na blogu, to Ci dam tego linka. Naprawdę bardzo Ci polceam, chociażby żebyś przeczytała poradniki. Czym szybciej tym lepiej, bo prędzej otworzą Ci się oczy i będziesz wiedziała nad czy powinnaś pracować :)
    Serdecznie pozdrawiam!
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie warto zmieniać się dla jednej osoby, jeśli ona cię nie akceptuję takiej jakiej jesteś to jaki jest sens się zmieniać dla mniej?
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikt nie jest idealny.Jesteśmy tylko ludzmi i oprócz zalet mamy też swoje wady. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czesc, zglosilas ksiazke do wyzwania, ale nie podalas linku, czy moglabys to zrobic? z gory ci dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)