10.06.2013

Był grad

Hejka kochani
U nas jakieś 3 godziny temu padał grad wielkości jajka
A że ja jestem wielką kaleką to gradem musiałam dostac
Mam stłuczona rękę bo dostałam gradem
Nie ma to jak być skończoną kaleką :P
Dostałam 4 z testu z angola :)
Filmik z kursu ( postanowiłam że dodam jeden  ) dodam dokładnie w środę
Bo musze jeszcze przetłumaczyć scenke na angielski ooo ale nudy
No nic ale chce mieć 4 na koniec to musze :P
Po szkole poszłam do Misi ( KLIK ) i nagrałyśmy tag z przyjaciółką
Film dodam w następnym tygodniu miej więcej poniedziałek albo wtorek lub środa
Filmik dodaje w takich odstępach i nie dodaje ich dużo żeby nie zaśmiecać yt
Ja po prostu nie chce dodawać bezsensownych filmików 
 Wole dodać jeden a porządnych  niż 5 o niczym
No to to jest takie moje zdanie :P
Przez resztę wieczoru będę czytać i tłumaczyć więc już kończę posta bo trzeba się zabrac za tłumaczenie

Blogi na dziś :
http://cynamonowy-swiat365.blogspot.com/
http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/
http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

Piosenka na dziś :
 Cytat :
Nie cieszcie się za wcześnie . To jeszcze nie koniec .
Inna :)

9 komentarzy:

  1. Ten cytat dobry ! Podoba mi się. Twój?
    Współczuję Ci. Ja kiedyś szłam podczas gdy padał grad, do domu miałam jakieś 2 minutki drogi ale to wystarczyło by oberwać on matki natury. Tyle, że mój grad nie był aż tak duży.
    Angela z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odpukać nie pada :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I always spent my hаlf an hour tо read this websitе's articles all the time along with a cup of coffee.

    Also visit my webpage; Sixpack

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też był grad i powódź. BYło okropnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję czwórki z testu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi tο all, hοw is the whоle thing, I think every one is gettіng mоre from thіs site, and
    уour ѵiewѕ are good in fаvor of new
    vieωers.

    Ϻy website: chat random

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało boleć! Nie zazdroszczę. Życzę zdrowia. U mnie przyjaciel bliższy też ma stłuczoną rękę - pisałam o tym dwa dni temu w poście. Gratuluję 4 z testu ;)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej współczuje takiej pogody

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)