31.05.2013

Życie bez osoby dla której chcesz żyć jest bezsensu

Jeżeli życie traci sens to po co żyć ??
Jedni mówią że dla innych
Ja na to moge odpowiedzieć dla jakich innych ja już nikogo nie mam
Jedni mówią że dla tego że życie jest piękne
Ja moge im odpowiedzieć że życie nie jest piękne jest szare i złe
TYLKO CZY TO MA SENS ??
Nie nie ma bo żyć warto tylko dla siebie i dla kogoś kto jest dla cb ważny
Nawet jeżeli tej osoby aktualnie nie ma to warto
Życie jet piękne nawet to malowane ołówkiem no bo gdyby życie było kolorowe to było by w pewnym sensie nudne
Każdy z nas przechodzi czasem załamanie , ja je przeszłam nie raz, do tej pory czasem czuje jakby powracało . Dla mnie czas kiedy miałam załamanie był najgorszy w całym życiu . Ale dzięki nie mu nauczyłam się że życie jest piękne , warto je docenić , nie poddawać się i walczyć  

                WALCZYĆ O TO ŻEBY BYŁO DOBRZE BO W KOŃCU BYĆ MUSI

dzisiejszy post jest troche inny

mam nadzieje że wam się podoba 

jest on o moich przemyśleniach 

INNA

5 komentarzy:

  1. Nie żyj dla kogo żyj dla siebie! <3 <3 Świetny blog! Takie życie dla kogoś ma sens ale tylko czasami <3 Ty żyj dla siebie bo jak masz w tytule bloga życie to skarb <3

    zapraszam http://miloscrozana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ty znów testujesz nowe wyglądy bloga heh. W życiu pięękne są tylko chwileeeeee! <3
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, daje do myślenia! życie jest tylko jedno i od nas zalezy jakie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o znów zmiana wyglądu! Jak na razie najlepsza!
    MAsz rację, trzeba żyć pomimo wszystko, ale dla siebie.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba post - świetny pomysł
    A wygląd blogu cudowny ;)
    Kocham ta piosenkę
    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://pa0lkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)