14.05.2013

Zakupy

Po tym jak wczoraj skończyłam pisać posta pojechałam na zakupy do Saturna zobaczyć z aparatem :)
No i mam nowy aparat :)
Aparat wykonuje świetne zdjęcia więc mam dla was kilka o motywie przewodnim natury  :)

A tutaj macie fotki :

A tak poza tym to byłam dzisiaj w Matrasie i kupiłam 1 część Igrzysk śmierci bo dwie ostatnie mam :P
Zaraz muszę siadac do lekcji bo w czwartek test z angola ;(
Aha ale ze mnie gapa :P
Wy nadal nie wiecie jaki mam dokładnie aparat :P
O to on :
jeżeli ktoś sie zastanawia nad kupieniem sobie takiego to bardzo polecam :)
Podobają wam się zdjęcia które zrobiłam ??

 Piszcie w komach :)

Piosenka na dzis :
Cytat na dziś :
Nigdy nie myśl że masz złe życie tylko dlatego , że masz zły dzień



Moja inspiracja w postaci gifa :
To wszystko ode mnie na dzis :)

INNA

9 komentarzy:

  1. Wiesz, jak mogłAŚ kupić przede mną aparat ! xp
    Ale jest fajny :)
    http://dru-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co kase na urodziny dostałam to kupiłam :)

      Usuń
  2. Fajny aparat ;)) A zdjęcia też świetne ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://mypassion-myphoto.blogspot.com/
    Będę tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia robi, ja już mam swojego:P


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę super zdjęcia! Podoba mi się to z tymi małymi kwiatuszkami :)

    Skom?| kawiarenka-balladyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, dobry post, fajna piosenka ! :)
    Zapraszam do mnie http://igosia56.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What's up everyone, it's my fіrst visit at thіs website, anԁ
    piecе of writing іѕ in faсt fгuitful in
    fаvor of me, keep uр рosting such postѕ.


    Take a lοok аt my page ... how to cure hemorrhoids

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny aparat i świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)