08.05.2013

Miła niespodzianka zawsze mile widziana :)

O co chodzi z niespodzianką ??
Moja mam wczoraj po pracy kupiła mi pudełko herbat :)
Dla czego herbat ?
Bo ja uwielbiam wszelkie smaki herbat
Tylko że to pudełko nie jest zwykłym pudełkiem z herbatą
Ona ma 4 smaki herbat ♥


Jutro wycieczka do Krakowa ♥
Mimo że go już widziałam to strasznie się cieszę bo jade z moja klasą
Nie cieszę się że jedzie tak jedna osoba ale tak to jest ok
Jak zrobie jakieś fotki to wam wstawię , a o to się nie martwię bo na pewno będziemy z dziewczynami robić
W sumie to dzisiaj nic się takie nie wydarzyło
Za to wieczór spędzę przy książce i herbatce

Piosenka na dziś :
 Cytat na dziś :
Jesteśmy samotni . I nie nawiedzimy tego .

INNA

4 komentarze:

  1. Cytrynowa naj...:D

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pić herbatke do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam herbaty. Om om om. Najbardziej czerwoną. Jestem herbatocholiczką i codziennie muszę ponad dwie herbaty pić. No powiem Ci, że zazdroszczę. ♥
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)