05.04.2013

Żyje marzeniami bo tak jest prościej

Moje życie polega na tym że żyje marzeniami, nawet tymi które się nie spełnią bo tak wole.
Bo ja taka właśnie jestem , żyje marzeniami które się nie spełnią ,jak kocham to na zabój , jak wybaczam to zawsze pamiętam dlaczego miałam wybaczyć , jak przepraszam to szczerze a jak nienawidzę to z jakiegoś powodu .

 A aktualnie oglądam 2 część sagi Zmierzch (Księżyc w nowiu ) tyle że nie na TVN tylko z płyty :P
Dzisiejszy post jest troszkę krótki ale chce żebyście mnie troszkę poznali :)

Piosenka na dziś :
INNA :*

3 komentarze:

  1. Hey, zostałaś wyróżniona, szczegóły u mnie na blogu c:

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga mojeuczucianiewasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super bloga zaobserwujesz mojego?

    http://moje-zycie-to-wielka-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)