01.04.2013

\

\
Pomyślałam że w każdy poniedziałek będę wam recenzowała 2 filmy
Zacznijmy od dziś :)
1 film :

Tytuł :Królewna śnieżka
Tytuł oryginalny :  Mirror Mirror
Rok produkcji: 2012
Wyprodukowany w  USA
O czym :
Zła Królowa zazdrosna o Śnieżkę rozkazuje wygnać ją z zamku. Uratowana przez siedmiu krasnoludków królewna postanawia odzyskać tron i walczyć o miłość pięknego księcia.
Moja recenzja :
Film fajny , niektóre momenty bardzo zabawne, film fajny , lekki i przyjemny . Warto poświęci mu czas ok.2h. Polecam
Ocena :
8/10

2 film  :
Tytuł : Big love
Oryginalny tytuł :Big love
Rok produkcji : 2012
Miejsce produkcji : Polska
O czym :
Szesnastoletnia Emilia poznaje starszego o osiem lat Maćka, który otwiera przed nią świat namiętności oraz młodzieńczego buntu. Ich toksyczny związek będzie miał tragiczne konsekwencje.
Moja recenzja ;
Film bardzo fajny , nawet wzruszający. Fajnie zrobiony , bardzo ale to bardzo warto go obejrzeć . Muzyka do filmu również świetna.  
ocena ;
9.5/10

Chciałabym również bardzo pogratulować pewnej blogerce http://szarokolorowa-ja.blogspot.com/
bo na jej blogu było juz ponad 1000 osób :)
No więc Lukierek gratuluje !!!
A piosenka na dziś to :
  
A dlaczego taka piosenka ??
Bo strasznie mi sie spodobała :)

To wszystko na dziś do posta INNA :*

4 komentarze:

  1. Nie oglądałam żadnego, ale słyszałam o tym filmie Big Love. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oglądałam, ale zapowiadają się przyjemnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bog love widzialam, cudowny film poza tym serdecznie zapraszam Cie na mojego bloga :* mam nadzieje, ze znajdziesz cos dla siebie ;) bedzie mi bardzo milo, jak zaobserwujesz i udzielisz odpowiedzi w ankiecie ;))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)