25.04.2013

Kino z ukachana osoba ?? Zawse spoko :)

A moją ukochaną osobą z którą byłam w kinie była mamusia <3
Film ( INTRUZ ) jest lepszy niż zajebisty ♥
Aktorzy zagrali świetnie , film zrobiony lepiej niż zajebiście no i cudowna fabuła filmu :*
INTRUZ :
Przyszłość. Ludzkie ciała i umysły opanowują Dusze, które choć dobre, nie potrafią czuć. Melanie udaje się nauczyć tego swoją Wagabundę.Tylko co z nimi dalej będzie ??
No to o tym jest film który jest powtarzam to po raz setny zajebisty ♥♥
Główną role zagrała świetna młoda aktorka Saoirse Ronan  ♥:
A w film z aktorów najbardziej podobał mi się Max Irons ♥ :
No to tak ocena filmu :
Aktorzy 9.8/10 :P
Akcja/Fabuła 10/10 pkt
Kostiumy 9/10 pk :)
Całość 10/10 pk ♥
Jak tylko skończę 1 cześć  Pll to biorę się za Intruza który stoi u mnie na półce :)
TUTAJ MACIE PARE FOTEK Z FILMU :
Nie żałuje poświęconej każdej minucie temu filmu :)
W ręcz przeciwnie poświecę jeszcze więcej :*
Piosenka na dziś ;
To wszystko ZAKOCHANA W INTRUZIE  INNA :*

2 komentarze:

  1. Świetna notka :D
    Wpanij | juulka-juulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie widziałam, ale książka bardzo mi się podobała ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)