11.04.2013

Bycie sobą to podstawa :)

Życie jest krótkie i trzeba ja przeżyć tak jak się chce , po swojemu bez rad innych po prostu trzeba być sobą , nie patrzeć na to co inni ci mówią porostu nie zważając na nic trzeba iść przez życie z podniesiona głową i już w tedy jest dużo lepiej.
Nie można żyć radami innych bo oni za nas życia nie przeżyją i już !!
Jeżeli ktoś mi nie wierzy to niech lepiej uwierzy bo wiem co mówię bo mówię a raczej pisze bo pisze to na własnym przykładzie :)
Może i mało mam lat , może i trochę życia przede mną zostało ale swoje też już przeżyłam , mimo ze moje życie nie jest idealne to nie zmieniłam bym go za nic bo takie jakie jest jest dobre bo jest moje :)
A tu macie moje inspiracje na ten post :


Piosenka na dziś :
To wszystko na dziś Inna

9 komentarzy:

  1. Ciekawa notka :3 Piosenka jest super c:

    Zajrzyj ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna notka :)

    zdjęcia extra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą piosenkę <33
    Cudowne inspiracje
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna również wyznaję taką zasadę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam kilka twoich notek i stwierdziłam,że im dłużej piszesz tym lepiej ci to wychodzi, Więc pisz jak najwięcej :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)