13.03.2013

Wywiad z Olą :)

Pomyślałam że zrobie wywiad z kimś z mojego otoczenia :)
Żebyście mogli mnie oczywiście lepiej poznać bo Ola to moja przyjaciółka :)


WYWIAD :
-Witaj Olu -Inna
-Hej - Ola
-Jak Cie przezywają ?? -Inna
-Marian -Ola
-Jakie jest twoje hobby ?-Inna
-Koraliki , harcerstwo, rysowanie- Ola
-Kiedy zaczęłaś chodzić na harcerstwo ?-Inna
-Na początku 5 klasy - Ola
-Jak nazywa się twój zastęp ?? -Inna
-Igni - Ola
-Od kiedy rysujesz ?-Inna
-Od 4 klasy -Ola
-Czytasz książki ?-Inna
-Tak-Ola
-Jaka jest twoja ulubiona trylogia ? -Inna
-Igrzyska Śmierci -Ola
-Jak mają na imie twoje przyjaciółki ?-Inna
-Natalia , Natalia , Karolina i Madzia -Ola
-Dziękuje za wywiad -Inna
-Ja również -Ola

A piosenke na dziś wybierała Ola :

3 komentarze:

  1. przeprowadzisz ze mna wywiad ale przez bloga zadaj mi pytania a ja Ci chetnie na nie odpowim

    **
    a wlasnie jak sie podobają rysunki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie ze narysuje Belle.
    A maila podam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)