28.03.2013

Takie coś innego :)

Postanowiłam zrobić troche innego posta
Posta z cytatami z serialu który uwielbiam :)
Do cytatów będą dołączone zdjęcia :)


Spencer: Mam test z historii w poniedziałek i wypracowanie po łacinie.
Wren:Ascendo tuun.
Spencer: Wiesz. co powiedziałeś?
Wren: Chyba tak. Yyy... „pocałuj mnie w dupę”?
Spencer: Tak.
Wren: To jedyne, co pamiętam z łaciny. 

                                               

Hanna :Możesz mówić, Jenna nas nie usłyszy, przecież jest ślepa!

 

 

Hanna: "Nie moge chodzic bez telefonu! To jak chodzenie bez mózgu.. Albo bez but
Hanna: Co to było ?
Spencer: To królik
Hanna: Haaloo
Spencer : To królik Hanna nie odpowie ci. 
Aria: "Nie przesadzajcie! On grzebał w jej rzeczach, a nie napadł na Polskę"
Spencer: You're really tiny, and i love you
 A piosenka na dziś to :


Pozdrawiam Inna :*

5 komentarzy:

  1. Fajne cytaty ;))
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne cytaty, uśmiałam się :D
    Świetny blog, jeśli chcesz odwiedź mój c:

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)