16.03.2013

Przyszła sobota, przyszedł czas na muzycznego posta :)

Dzisiejszy muzyczny post będzie o pewnej piosenkarce :)
Dokładniej o Cher Lloyd


Cher Lloyd (ur. 28 lipca 1993 w Malvern) - angielska piosenkarka i autorka tekstów, która zyskała sukces dzięki udziale w siódmej edycji brytyjskiego programu telewizyjnego The X Factor. 13 sierpnia 2011 pierwszy singel "Swagger Jagger" zadebiutował na 1 miejscu UK Singles Chart.

Cher, mająca romskie korzenie (ze strony matki), mieszka w Malvern z rodzicami Darrenem i Diną oraz trójką młodszego rodzeństwa, bliźniakami: bratem Joshem, i siostrami Sophie i Rosie. Cher uczęszczała do kilku różnych szkół w Malvern, w tym Chase i Dyson Perrins CE Sports College, gdzie studiowała sztuki teatralne w 2009 roku.
Brała udział w brytyjskiej wersji The X Factor gdzie jej mentorką była Cheryl Cole.Lloyd doszła do półfinałów,gdzie przegrała z Mattem Cardle. Po zakończeniu edycji The X Factor Lloyd podpisała kontrakt z wytwórnią płytową Syco. Debiutacki album "Sticks + Stones" ukazał się 7 listopada 2011.

Cher ma naprawde fajny głos :)
Fajnie się słucha jej piosenek :* 
Macie tutaj kilka :
  

 
A to piosenka na dziś :

Inna :*

2 komentarze:

  1. Lubie ją!
    Kiedyś jej słuchałam.
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest, podobają mi się jej niektóre tatuaże;)

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)