09.03.2013

Niepomysłabym że kiedyś będę tego słuchać :)

Gdyby ktoś powiedział mi miesiąc temu że dzisiaj będę je słuchać to bym powiedziała ze nie ma mowy
Niby nic nie mam do tych dziewczyn ale wcześniej niezbyt słuchałam takiej muzyki :)
A teraz nie potrafię się oderwać od ich piosenek ♥
Może nie wszystkie ich piosenki  mi się super podobaj ale niektóre wymiatają :)
A o kogo chodzi ??
O Little Mix
Dziewczyny mają naprawdę fajne głosy :)
Fajne teledyski no i oczywiście dobrze ich głosy się dopasowują :)
A to dwie moje ulubione piosenki tego zespołu :) :
Pozdrawiam i miłego słuchania Inna :*

5 komentarzy:

  1. Może pamiętasz mój blog?
    Wróciłam!
    Zapraszam do mnie
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka trochę nie w moim guście ;d
    dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie ze narysuje katniss a misia juz ci narysowałam przekazuj wice w niedziele a ona tobie w poniedzialek
    milego dzionka

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)