30.03.2013

Jest sobota jest też muzyczny post :)


Dzisiejszy muzyczny post będzie o Christinie Perri bo ostatnio zakochałam się w jej piosenkach <3

Christina Judith Perri (ur. 19 sierpnia 1986 w Filadelfii) - amerykańska piosenkarka. W Stanach Zjednoczonych zaistniała w 2010 r. dzięki swojej piosence „Jar of Hearts", która pojawiła się w programie So You Think You Can Dance emitowanym przez stację FOX. 26 października 2010 r. magazyn Rolling Stone nadał jej tytuł „Wykonawca Tygodnia". 10 maja 2011 r. utwór „Jar of Hearts" został wykorzystany w serialu Glee (sezon 2, odcinek 20 „Prom Queen")., jak również w serialu Pretty Little Liars (sezon 2, odcinek 1 „It's alive").

Dziewczyna ma świetny głos :)
Bardzo fajne klip no i gdy to wszystko zgrywa się w całość jest po prostu muzyczna genialna bomba :)
A tu macie pare jej piosenek :
 
   
A piosenka na dziś to :

 
Zakochałam się w tej piosence <3
A klip jest zajebisty :)

Miłego dnia INNA :*

7 komentarzy:

  1. super, spodobały mi się te piosenki :)
    http://dreams-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie słyszałam o niej.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej nic wcześniej, a muzyka niezbyt do mnie przemawia, nie moje klimaty ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ciekawy post, ostatnia piosenka strasznie mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, piękne włosy i cudowny głos <3 Wesołych Świąt i smacznego jajka :*

    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne piosenki ;D

    www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)