13.02.2013

Oststnia piosenka :)

Oglądałam wczoraj wieczorem film Ostatnia piosenka :)
No i z wiązko z  tym postanowiłam wam troche o tym świetnym filmie napisac :)

Film opowiada o zbuntowanej nastolatce - Veronice (Ronnie), która zostaje zmuszona przez swoją mamę do spędzenia wakacji z ojcem, z którym nie miała kontaktu od trzech lat, czyli od rozwodu jej rodziców. W Nowym Yorku była przyłapana na kradzieży i chodziła nocami do nocnych klubów. Od małego uczyła się gry na pianinie od swojego ojca, który był w tym prawdziwym mistrzem. Po jego odejściu Ronnie znienawidziła ten instrument. Dziewczyna poznaje gracza siatkówki plażowej - Willa, żyjącego marzeniami o studiowaniu na Ivy League. Z czasem bohater staje się obiektem westchnień Veroniki. Z czasem dowiaduje się o sekrecie jaki chłopak trzyma od kilku miesięcy oraz o tajemnicy swojego ojca.

Film na prawde warty obejrzenia i daje do myślenie :)
Macie tutaj pare fotek i gifów ♥
Inna :*

4 komentarze:

  1. Nie oglądałam, ale planuje obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie na blogu ;)
    Filmu jeszcze nie oglądałam, ale po tym co napisałaś przyszłości napewno obejrzę ;)
    Obserwujemy? Je już Twój blog obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)