10.02.2013

Nad życie ♥

Polski film a ryczałam! Naprawdę piękny film, wart zobaczeni.


 Przez lata poznajesz tysiące osób, aż pewnego dnia spotykasz kogoś, kto zmienia twoje życie. Na zawsze. Tak było z Agatą (Olga Bołądź). Odnosząca międzynarodowe sukcesy siatkarka zakochuje się bez pamięci w Jacku (Michał Żebrowski). O takiej miłości marzyła przez całe życie. Wszystko miało być jak w bajce - piękny ślub, dzieci i dom w górach. Te plany przerywa jeden telefon. Po dramatycznej informacji Agata rozpocznie wyścig z czasem. Zawalczy o siebie, o mężczyznę, którego kocha i o dziecko, którego pragnie nad życie.
Czy miłość wszystko zniesie? Czy wszystko przetrzyma?  
Olga Bołądź, Michał Żebrowski, Danuta Stenka i Hanna Konarowska w najpiękniejszym polskim filmie o miłości.

Jak oceniam ten film  w skali od 1-10 ??
Hmm 11 ale to i tak za mało :)
Film jest zrobiony na prawde dobrze 
Idealny dobór aktorów
Wiem że jeszcze nie raz go obejrzę 
 Gorąco polecam :)

A tutaj macie pare fotek :
INNA :*
 
 

6 komentarzy:

  1. Może obejrzę :)
    Ostatnio szukałam jakiegoś fajnego filmu, a Ty mi w tym pomogłaś ♥
    Dziękujemy za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam ale jakoś nie lubię takich filmów za bardzo bo są przewidywalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam, ale słyszałam, że podobno film faktycznie niesamowity.
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny fil a inna? jak sie zmienia na swoje własn tło? bo mi ani jedno nie wchodzi...:((

    tez sie popłakałam na tym filmie mam nawet płytę Nad zycie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)