25.02.2013

Kolejny dzień , kolejne kłody pod nogami i kolejne potknięcia...
Mam już tego serdecznie dosyć!!
Życie po raz kolejny robi sobie żart inni się śmieją a ja go nie kumam !!
Bez takich poproszę...
Może teraz życie znalazło by sobie inną ofiarę ??
Bo ja juz się wystarczająco wycierpiałam !!

Czasem dni są tak szare, że szkoda kredek, aby je pomalować...

` I teraz pomyśl jakie życie jest nie fair. Ty oddasz za kogoś życie, on ma Cię gdzieś.
O niektórych ludzi trzeba walczyć.. o innych rozsądniej jest zapomnieć
Nigdy nie przeproszę za to, co czuję. To jakbym przepraszała za bycie prawdziwą
Zasypiam z nadzieją na lepsze jutro, z nadzieją że zrozumiesz jak mi jest trudno
 Inna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)