15.02.2013

Szukam portalu który przeniesie mnie do mojego świata...
Świata gdzie wszystko jest proste nie tak jak tu...
I co gdzie ten portal ??
Znikł!!!!
Niema go , nie potrafię go znaleźć...
Przeszukałam każdy pokój, otworzyłam każde drzwi ale portalu brak...
Nie ma , jest za to pustka...
Ale wiem że portal wróci kiedy pojawisz się ty....
Kiedy pojawi sie szczęści a zniknie ból i cierpienie...
A na razie będę musiała postarać się to przetrwać...
Nie pozwolić się wyeliminować...

Moje inspiracje :
Inna :*

5 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje :)) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie żółte szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki <3
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/spac.html
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)