13.02.2013

I przyszła środa...

No i mamy środę :)
Szczerze mówiąc nic mi się nie chce...
Mama proponowała mi żebym poszła do cioci...
Chyba zrobie sobie jakiś mały maraton filmowy ale nie wiem co obejrzeć...
Poszukuje jakiś dobrych filmów najlepiej z Jennifer Lawrence , Kristen Stewart albo Robertem Pattinsonem .
Film z   Josh Hutcherson też by się przydał :)
Jak znacie jakies dobre to piszcie w komentarzach :)
Tylko nie piszcie saga Zmierzch albo Igrzyska śmierci bo to moje ulubione film i z nich już potrafię cytować :)
Oczywiście nie muszą oni wszyscy grać w jednym :)

A tak poza tym to zapraszam do lajkowania mojej stronnicy na facebooku ♥
http://www.facebook.com/SlodkieKlamstewkaPll

A tutaj zostawiam wam obrazki które mnie inspirują ♥
   
Inna :*

1 komentarz:

  1. Super post .; )
    zapraszam do mnie w wolnej chwili . ; )

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)