24.01.2013

Ostatni czas...

Ostatni czas pokazał mi że jestem słaba każda rzecz nawet najmniejsza która mnie rani jest dla mnie wyzwaniem...
Każdy dzień jest walką o przetrwanie...
Każda chwila jest na wage złota...
Każdy powiew świeżego powietrza jest jak nadzieja...
Każda noc jest jak ratunek od rzeczywistości...
Każdy promyk słońca zapowiada nowy dzień...
A może ja już nie chcę nowego dnia ??
Tylko że świat chce mnie...
Chce mi dać szanse na lepsze jutro...
Tylko że ci FAŁSZYWI przyjaciele niszczą nas z dnia na dzień....





Dzisiaj takie bardziej przemyślenie niż post ale tak chcialam
INNA :*

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)