17.12.2012

Najgorzej jest wieczorami, gdy siadasz na łóżku i czujesz, że tak na serio nie masz nic. 


Musze iść. Wbrew przeciwnością tego świata. Nawet jeśli nie mam już do kogo wracać. Miłość 

Pokłóciłam się ze szczęściem, nadzieję kopnęłam w dupę, miłość wyzwałam od szmat, a ze smutkiem piję wódkę. 
 http://2.bp.blogspot.com/-JH7rdHWDt-8/Txh5NlTAHNI/AAAAAAAACBM/_oYGSy81mgk/s640/tumblr_lgekqaikZD1qdcr3qo1_500_large.jpg  

Patrzę w lustro. Co widzę ? Dziewczynę, której marzenia nigdy się nie spełnią...


 

Jedno życie, jedna żyła, jedno cięcie, jedna chwila...

  

Oby wasz dzień był bardziej udany ♥♥ Pozdro Inna

1 komentarz:

  1. Genialne !!! Skąd wzięłś te teksty ? - przydadzą mi się do opisów na gg :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)