01.12.2012

Lilijkowanie ♥

Na ostatniej zbiórce ja , Julka i Wiki dostałyśmy lilijkę :) O co w tym chodzi ?? Lilijkę i pagon drużyny dostaję sie gdy skończy się próbę harcerza/harcerki, tym samym wstępuje się do drużyny ♥♥ Zastępowe i pod zastępowe ( na tej samej zbiórce ) dostały sznury , a dostały je dlatego że nasze zastępy przemyślanie przeszły próbę :)

Jestem szczęśliwa z tego powodu :) Do posta ♥

                  

                                                        Pozdrawiam Inna :)

5 komentarzy:

  1. Ja też jestem harcerką, ale nie mamy teraz zbiórek ;P
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam harcerką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy jak bym ostatnio poszła to też bym dostała xD
    Pozdrawiam
    Twoja Ruda

    OdpowiedzUsuń
  4. A no to chyba fajnie harcerki:)

    pozdraiwam L olakawicka...:))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)