28.12.2012

Jedyna w swoim rozdzaju ♥


Przebiegła, arogancka, troszczy się jedynie o siebie. Manipulantka. Nie uznaje żadnych zasad. Najbardziej lubi bawić się ludzkimi emocjami. W pierwszym sezonie pojawia się jedynie w wspomnieniach oraz ostatnim odcinku. Większa część drugiego sezonu, kręci wokół jej osoby. W 9 odcinku lepiej poznajemy jej historię. Do pewnego czasu bracia Salvatore są przekonani o śmierci Katherine w podpalonym kościele. Jej doppelganger'em jest, Elena Gilbert. Chodź jest bardziej negatywnym bohaterem pokazuje też swoje dobre cechy. Jak sama powiedziała ,,Ja też KOCHAŁAM ich obu,, Miała dobre strony ale wydaje mi się, że to przez to jak potoczyło się jej życie musiała radzić sobie tak jak to robi.


O kim jest mowa ??

O jedynej nie powtarzalnej ( choć ma dublera ) Katherina Pierce ♥♥


Jeden z lepszych jej cytatów :

,,Oboje wiemy, że mogłabym rozerwać cie na strzępy i jednocześnie pomalować sobie paznokcie,,

 

A teraz jej pare boskich fotek :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Uwielbiam Ją 

Mamy wspólne cechy ♥

 

Pozdro INNA  

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten cytat. ;)

    Zapraszam do mnie:
    karola-karolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej :DD

    Po długiej nieobecności zapraszam na notkę, w której m.in. fotograficzna relacja z wycieczki do Włoch! :) http://everytime-fallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)