28.11.2012

Przyznaje i co masz zaciesz ??

Nie jestem idealna...... Ale szczerze dobrze mi z tym!
Tak jestem chamska......Ale prawdziwa!
Jeżeli masz być przyjacielem tylko jak coś potrzebujesz to spadaj !
Tak nie jestem miła, kochana i do przytulania! Wolę dać komuś w pysk niż udawać że może ze mną robić co chce!
Mam nie wyparzony język! Ale jest mi z tym dobrze!
Nie będe udawać że jestem miłą bo nie jestem!
Nie jestem dziewczynką która będzie siedzieć  cicho i przytakiwać , dlaczego ?? Bo taka nie jestem  i  wole się postawić !
Nie myśl sobie że jak powiesz przepraszam to wszystko będzie okej bo nie nie będzie !

      Jeżeli przeczytałeś tego post to nie myśl że mnie znasz bo nie ani w jednej trzeciej mnie nie znasz♥♥

3 komentarze:

  1. najważniejsze, żeby być sobą, tytuł bloga - trafiony ;) cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey darling nice blog you have here, I like your posts! Hope you will have time to visit mine and let me know your opinion about it, maybe we could follow each other if you like my posts =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiony post ;)
    Pozdrawiam , obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)