22.11.2012

Polecam :)

Wczoraj oglądałam świetny film Bunt FM i naprawdę Polecam !!

Licealistka ostatniego roku Teresa Adams jest nieśmiałą nastolatką, która boi się odezwać do kogokolwiek na szkolnym korytarzu. Jednak w domu, z pomocą iPada jej życie nabiera tempa - dziewczyna zaczyna nagrywać audycje dla najgorętszej radiowej stacji w Miami, która jest kierowana przez jej ojczyma. Wkrótce miasto zaczyna szaleć na punkcie tajemniczej DJ-ki z "The SLAM", a Tere z nieśmiałej uczennicy zamienia się w pewną siebie Sweet T. Nawet Gavin, chłopak w którym Tere boi się rozmawiać wychwala nową radiową audycję. Jednak gdy "The SLAM" organizuje koncert bal dziewczyna zaczyna panikować, ponieważ jest jedną z dwóch kandydatek na królową balu. W końcu dziewczyna odważa się i wychodzi na scenę.

Oglądał ktoś  ?? Jak tak to jakie wrażenia ??
Pozdro Inna :*

1 komentarz:

  1. Nie oglądałam, ale postaram się to nadrobić. I tak z moich ulubionych filmów Disney'a jest nadal "Lemoniada gada" :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)