22.11.2012

Podziwiam ją ♥♥



Chodzi tutaj Demi Lovato ♥♥ Może nie jestem jej największą fanką ale fanką jestem . Podziwiam ja wygrała z chorobą  a co najważniejsze nie poddała się ♥
Demetria Devonne „Demi” Lovato (ur. 20 sierpnia 1992), amerykańska piosenkarka, autorka tekstów, muzyk, multiinstrumentalistka i aktorka. Znana z roli Sonny Munroe w serialu Disney Channel Sonny with a Chance, gwiazda filmów Camp Rock oraz Program Ochrony Księżniczek. Zaangażowana również w działalność dobroczynną oraz w kampanie społeczne.
Jako solowy artysta muzyczny, Lovato wydała swój debiutancki album Don't Forget 23 września 2008 roku. Album zadebiutował na drugim miejscu na liście Billboard 200 sprzedając się w 89 tys. egzemplarzy w pierwszym tygodniu. Od tego czasu sprzedano ponad 500 tys. egzemplarzy, przez co album uzyskał status złotej płyty w Stanach Zjednoczonych. Drugi album, Here We Go Again, wydany 21 lipca 2009 roku, zadebiutował na pierwszym miejscu na liście Billboard 200, sprzedając się w 108 tys. egzemplarzy w pierwszym tygodniu Jej trzeci studyjny album, Unbroken, wydany w dniu 20 września 2011 roku, znalazł się na czwartym miejscu listy Billboard 200 oraz pierwszym iTunes Charts. Pracuje nad swoim czwartym studyjnym albumem.

Demi Lovato jest jednym z jurorów drugiego sezonu amerykańskiej edycji programu The X Factor.


Podczas trasy koncertowej z zespołem Jonas Brothers po Ameryce Południowej jesienią 2010 r. Demi Lovato przerwała dalsze występy, by udać się do szpitala. Początkowo media spekulowały, iż nastoletnia gwiazda ma poważną astmę, zagrażającą dalszej karierze. Jednak, jak się później okazało, Demi Lovato została przewieziona do kliniki leczenia uzależnień Timberline Knolls Treatment Center. Natychmiast okrzyknięto ją narkomanką oraz zaczęto przypisywać różne problemy z innymi używkami. Jednak menadżerowie Lovato zaprzeczają temu. Według nich gwiazda Disney Channel przebywa w klinice, do której zgłosiła się sama, ponieważ od wielu lat ma problemy psychiczne i fizyczne.

Pozdro Inna :*

2 komentarze:

  1. dzięki za nominowanie do Liebster Award :*
    jeśli chodzi o notkę , to ja Demi Lovato nie lubię , ale kiedyś podobała mi się jej piosenka ,,Skyscraper''. Teraz już jednak mi się znudziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam Demi, teraz jakoś mi przeszło...

    + Obserwuję : http://vanilliapl.blogspot.com/ Wpadniesz ??

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)