11.11.2012

Może dzisiaj tak ??

Dzieńdoberek wszystkim moim kochanym czytelnikom ♥♥
Dzisiaj post będzie troszkę inny bo mam do was pytanie :)
Który z tych pokoi lepszy ?? Bo może będę miała nowy pokoik :P
No to tak kandydat nr.1
http://www.brw.com.pl/pl/kolekcja/9-Pok%C3%B3j+m%C5%82odzie%C5%BCowy/46-Pop - tutaj jest wiecej zdjęć
Kandydat nr. 2
http://www.brw.com.pl/pl/kolekcja/9-Pok%C3%B3j+m%C5%82odzie%C5%BCowy/77-Indi tylko że dodatki były by bardziej fioletowe :)
Przepraszam ale poprzedni pokój mi sie ściągnąć nie chce :(

    To co który pokój lepszy ??               Do pościka Inna ♥

5 komentarzy:

  1. mi osobiście podoba się ten : http://www.brw.com.pl/pl/kolekcja/9-Pok%C3%B3j+m%C5%82odzie%C5%BCowy/77-Indi
    Jest taki spokojny.. że można sobie w nim odpocząć i się pouczyć i wgl. :D Najbardziej podobają mi się kolory szarek i łóżka :p

    Mam nadzieję że pomogłam... :D
    [ stayforeverr.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że ten drugi jest lepszy... bo podejrzewam coś takiego: nie masz takiej ściany przy której stoi biurko , jaka jest na zdjęciu . Ale drugi pokój to całkiem fajna opcja, tyle, że ja bym sobie dodatki zrobiła z niebieskim. :)

    style-byy-ruda.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten komplet Indii i je bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten 2 jest świetnyy ! :D


    zapraszam ,u mnnie nowa notka ^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sweetasny pokój::D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)