02.11.2012

Lubie to :*

Jestem typem takiej dziewczyny co lubi myśleć o przeszłości , co lubi oglądać stare filmy , słuchac starej muzyki , oglądac stare zdjęcia , myśleć o tym co było ale też myśleć o tym co będzie .
No więc tak oglądałam dzisiaj Pocahonas za niedługo mam zamiar oglądnąć reszte tych licznych disneyowskich bajek :) Pewnie za niedługo znowu zmienie wygląd bloga ale  na coś w stylu disneya :)

  
Śliczne ujęcie ♥♥
W ogóle Pocahontas to śliczna opowieść o miłości , odwadze i życiu. Polecam bardzo gorąco :) a wy jaką najbardziej z Disnejowskich bajek lubicie ?? Może o którejś z nich zrobię posta :)
         Wasza Inna :) Liczę na choć dwa komentarze ♥♥

3 komentarze:

  1. Obserwuje i mam nadzieję że sie odwdzięczysz <3
    http://colours--photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)