08.11.2012

Czasem na ławce jakiś jesienny liść a czasem poprostu kakałk przy komputerku :)



Taka właśnie jest jesień czasem poznajemy ją w parku po drzewach a czasem wiemy że to ta pora roku bo pijemy kakałko przed komputerem ♥♥ Przynajmniej taka jest moja jesień:). Mam często doła bo to taka pora roku ale uwielbiam tą pore roku bo ona jest magiczna :)
  Jestem osobą sentymentalna , nie lubię rozstań, pożegnań, ani kłótni, ale bez nich nie wiedziała bym jak bardzo zależy mi na moich bliskich ♥ DZIĘKUJĘ :)

3 komentarze:

  1. To kakałko jest słodkie. Masz bardzo ładne tło bloga. I ♥ święta !!! Bardzo podoba mi się twój blog, dlatego obserwuję i będę wpadać. Zaobserwujesz mój ? -> http://the-bella-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm kakao ! ;)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tutaj świątecznie..:)
    świetnie, że jesteś sentymentalna..ja też:) i wolę tak niż mieć serce z kamienia<3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)