20.11.2012

:(

Ostatnio dowiedziałam się że mam konkurs na religii i teraz muszę przestudiować całą ewangelię św. Jana :( A mam czas tylko do poniedziałku :( Jak by tego było mało to w piątek konkurs z matmy :( A do tego dochodzi dzisiejszy sprawdzian z angola :( A ja bym tak wolała pospać sobie w łóżeczku , pooglądać telewizor , popisać na blogu le w tym tygodniu to z tego chyba będą nici :( więc PRZEPRASZAM bo nie tak miało być :( Ale w następnym tygodniu sie poprawie i następny post zapowiada  się dopiero w środę :)








Buziaki :* Inna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)