17.11.2012

:/

Chciała bym tak czasem obudzić się o piątej rano... i zgłosić nieprzygotowanie do życia, po czym przespać resztę dnia.Ale to nie możliwe bo życie jest straszne złe bolesne. Mogłabym zamknąć oczy, udawać, że wszystko jest w porządku. Wiedźcie  jednak, że nie da się żyć z zamkniętymi oczami.
Jej, jakie to było wspaniałe, piękne... To co się działo jest nie do opisania!. Ale tak. Zapomniałam, że to mi się śniło ;( Szkoda że życie nie jest snem ani bajką :( Za to wiem jedno i to na pewno świat  jest szarą rzeczywistością  zawiera bolesne sytuację ale i czasem użyczy nam kolorowych kredek nie tylko szarych . A gdy je już pożyczy to i nawet pozwoli sie  pokolorować ale nie zawszę :/



Inna :)

9 komentarzy:

  1. zapraszam: niematojaktakietam.blogspot.com

    Faajniee tuu . ; DD .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała przespać ten rok az do wakacji bo narazie to mam dosyc szkoły . Ogolnie samo życie jest męczące :)
    Bardzo fajny blog :) + obserwujemy ?


    http://convicted-on-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło świąteczne
    Kocham ^^
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnee inspiracje !


    dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    obserwuję , liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej.Mam na imię Patryk i mam 13 lat.Twój blog bardzo mi się podoba.Podczytuję też dwa blogi Twoich koleżanek: Rudej I Belli.Pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)