20.10.2012

Tyle prawdy w jednej piosence ♥♥

Tak uwielbiam muzykę życie bez niej jest bezsensu ♥♥ Jeżeli nie przesłucham dziennie minimum 10 piosenek to dzień jest jeszcze bardziej do bani niż może być. No więc tak pierwsza piosenka która jeszcze bardziej uświadamia mi że w muzyce jest multum prawdy to Jula&Kama Bezsilność
Później piosenka którą ubóstwiam ( głównie za to że przypomina mi TVD pogrzeb Jenny ) a poza tym jest boska Bridy - Skinny Love
Kolejna to Ola - Jej ostatni rok o piosence co tu dużo mówić BOMBA i to chyba na razie Najmocniejsze trio :)


6 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z tobą ;*


    Zapraszam na recenzje książki Teen Vogue:)
    oliviawardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne piosenki :3
    Po za tym-zostałaś otagowana.
    SZczegóły znajdziesz na: http://olsono.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola - Jej ostatni rok.. płacze za każdym razem jak to słysze. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne piosenki :)
    Ja nie przeżyję dnia bez muzyki. =)

    http://alex-alex9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy utwór świetny :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Birdy !
    Świetne piosenki ;)
    Zapraszam do mnie:
    justdoyourown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)